ביטן על הרפורמה: "אף אחד לא מדבר איתנו"

אסתי פלד 4 Comment on ביטן על הרפורמה: "אף אחד לא מדבר איתנו"

ח"כ דוד ביטן מהליכוד מותח ביקורת על התנהלות בכירי הקואליציה, בשיחה עם 'קול חי': "לוין ורוטמן מנהלים את זה בינם לבין עצמם. אף אחד לא בא ושואל אותנו מה דעתנו. אם נרכך זה יפחית את ההתנגדות"

ביטן צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לרפורמה המשפטית: "יש שסע בעם וצריך לנסות לפתור את זה. ההסברה נגד הרפורמה יצרה מצב שאנשים מאמינים שיש בעיה". 

לדבריו "הפגנות יהיו גם ללא הרפורמה, אבל לא ברמה הזו. כמובן שאני לא מבקש לבטל את הרפורמה. יחד עם זה, צריך לרכך את הרפורמה ולעשות לה התאמות".

ביטן הוסיף: "האחריות לניהול המדינה היא שלנו. יש מגבלות גם לכוח ולכן אנחנו צריכים לרכך את הרפורמה. אף אחד גם לא שאל אותנו (חברי הליכוד) על הרפורמה. אם היינו עושים את זה לפני חודש כשאני אמרתי… היום כבר אין עם מי לדבר. במצב הזה אנחנו צריכים לעשות את זה לבד, גם אם זה לא יוריד את המחאה".

ביטן מתח ביקורת על ההתנהלות בקואליציה: "לוין ורוטמן מנהלים את זה בינם לבין עצמם. אף אחד לא בא ושואל אותנו מה דעתנו. אם נרכך זה יפחית את ההתנגדות".

על היעדרו של ח"כ אדלשטיין מההצבעות: "אני חושב שאדלשטיין עשה טעות. קודם כל חוק הנבצרות לא קשור לרפורמה. הוא חוק צודק. נבצרות היא רפואית או נפשית ולכן היו מחוייבים לטפל בנושא הזה. פה הוא עשה טעות. אנחנו מחוייבים לליכוד, את הויכוח צריך לעשות בתוך הסיעה. זה מה שאני עושה כבר חודש וחצי".

על הריאיון של נגיד בנק ישראל בכלי תקשורת זר: "נגיד בנק ישראל לא צריך להתראיין ב-CNN ולהפחיד את הקרנות בחו"ל. אין בזה טעם".

על התנהלות השר בן גביר: "השר לביטחון לאומי צריך לעבוד יחד עם המשטרה ולא להיות לעומתי לה. אבל הוא רק חודשיים בתפקיד. הוא עשה טוב שהביא להם תקציב גדול אבל כמובן שלא די בתקציב".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    חכ ביטון.. הפכת להיות סוס טרויאני…בליכוד' שלך…
    אולי בגלל הבעיה הפלילית והמשפטית שבה אתה נחקר…
    אולי מחזיקים בגרונך..בפרקליטות. ומבטיחים לך..אולי
    זיכוי ??? ..רק אם.תפרוש מהליכוד ותיקח איתך
    את אמסלם ?? אולי…שתעשה בלגן ותפורר את הליכוד
    מבפנים..זו הרי המטרה זל השמאל..
    ..וכשאני שהערכתי אותך עד לפני הבחירות האחרונות…
    .מאוכזבת ממך קשות..ורואה בך
    כמעט .."גייס חמישי " בקואליציה ??. הייתכן ?? לכאורה

  2. 3

    ביטן שים לב שמו את הספרדים מחוץ לתמונה. עליונות אשכנזית

  3. 2

    אדון ביטן נהיית כמו זיכית בגלל התיק שיש לך על שוחד אתה משנה את העור אולי שב בשקת?! תישמע לקואלציה ותפסיק כי אתה מאוד שקוף יחמר!!!!

  4. 1

    טוב שחכ ביטן ישתוק ולא יתן עצות אחיתופל.